Slemmig

Jag är snuvig och fryser och mår sådär. Har ingen feber men känner mig febrig.
Det värsta är på morgonen när man vaknar. Halsen är så igenslemmad och man är så snorig att bara tanken på det får mig att vilja kräkas. Fy sjutton.

Och så är det självklart min jobb-helg, men ska försöka ta itu med den. Har jag ingen feber så får jag jobba. Börjar ju senare imorgon (12.30).. hoppas det blir en lugn kväll. Annars blir det jobbigt för mig.

Jag ska nu hoppa in i duschen och sen ska vi till affären för att handla lite. Ska ge oss på att göra pepparkakshus idag hade jag tänkt. Enbart för att Mia gjorde det igår på jobbet och det såg rätt lätt ut ;). Får väl se hur vårt blir.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0