Sjuk... igen

Jag är sjuk - igen. Jävla piss.
Har feber, huvudvärk, ont i halsen, slem i halsen, snorig. Yes. Imorse när jag vaknade kände jag att jag hade värsta snorbollen i halsen (mysigt va?), gjorde så ont att svälja och det försvann inte. Har gått runt med detta hela dagen, harklat och försökt få ut den där snorloskan, men icke sa nicke. Jag ska tydligen ha kvar den.
Imorgon blir jag hemma från jobbet, så måste ringa imorgon på morgonen, det gillar jag inte. Men what to do?!

Har iallafall klätt granen idag och lagt dit alla julklappar. Mysigt. Men efter att de var gjort blev jag helt slut, tog verkligen på krafterna. Så jag la mig i "fotöljen" och kollade på när Mattias spelade poker.

Nu har Mattias lagt sig och jag borde också göra det, men jag vågar inte sova. För jag HATAR att vakna upp på morgonen när man är sjuk.. det är så j-vla äckligt, snorbollen i halsen kommer ha växt sig ännu större och jag kommer kräkas, jag lovar. För det är nog det enda sättet att få ut den på.. för jag kan inte få till några snorloskor (alltså, trevligt va?).. fy fan. Därför vill jag inte sova, men jag är dödstrött. Så jävla jobbigt läge alltså.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0