Lördag, snart dags för jobb.

19 dagar kvar till Julafton♥

Dagarna går himlans fort tycker jag. Tänka sig att det är lite mer än två veckor kvar till julafton, vart har tiden tagit vägen? Skönt iallafall att ha nästan alla julklappar klara.

Om en liten stund ska jag bege mig till jobbet, börjar om 30 minuter.
Känner mig inte riktigt pigg, men det får gå. Jag är snorig och hostar om vartannat, men inte så farligt att jag måste stanna hemma från jobbet iallafall. Skönt att jag fick ha sovmorgon idag. Dock drygt att jag har en delad tur (7-11 16-22) imorgon. Och dessutom en morgontur på måndag med. Hoppas att jag inte blir sämre bara.

Igår kväll kom Jessica hit, vi kikade på Idol och pratade, det var mysigt. Jag vet inte riktigt vad klockan var när hon åkte hem, men den var nog närmare ett inatt tror jag.
Somnade nästan bums jag la mig i sängen, inte ofta det händer. Fast har sovit lite oroligt, vet inte riktigt varför.

Gick upp vid tio tiden och har sedan dess käkat frukost (risgrynsgröt och julskinkesmörgås, mm!), gjort kycklingsallad, sminkat mig, nyst 10 ggr, sträckt mig, pussat Mattias, rökt (fy!), suttit vad facet. Ja typ de.
Nu är klockan ett par minuter över tolv och jag ska snart ta min(okej Mattias) brum brum och köra iväg, palla cykla när det är sånt skitväder. Nehepp, idag är jag lat. Men jag är halvsjuk, då ska man inte cykla i det blöta regnet ;)

Nehe, stänga av datorn och ge katterna mat innan jag beger mig.

Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0