Jobb och snö

och så snöööar det igen.
Men det är mysigt, dock inte så roligt kanske när man ska ut och jobba. Men det får la gå.
Igår hände något mindre roligt när jag var ute hos en farbror, min jacka gick sönder. Gick inte att stänga den. Så nu har jag ingen vinterjacka! Jippie, det är ju bra att det händer just nu när det är -7 grader ute.
Jag får ta Mattias smutsiga jacka, men något lite varmare måste jag ju ha.

Idag börjar jag inte förens vid halv ett, super skönt faktiskt. Tar ju en stund att bli "kry" från morgonen. Är alltid som sämst när man vaknar, huvudet dunkar, näsan är täppt som FAN. Halsen är torr och hostig. Så tar ju ungefär 1½ timme att bli bra igen. Det blir jobbigt imorgon när man går upp vid 06.

Nehe, nu ska jag äta lite frukost och sen göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0