Funderingar

Onsdag 9 December..

Klockan slår snart om till ny dag och jag funderar lite över vart tiden tagit vägen.
Allt går ju så himla fort, jag vet inte vart dagarna/veckorna/månaderna tar vägen. Vad gör jag egentligen?
Snart är vi inne i ett nytt år 2010, mitt 21 år.. helt sinnessjukt egentligen..
Jag har ingen aning om vart år 2009 tagit vägen och ska jag summera hela året går det nog lätt, för jag tror inte jag gjort så mycket.

Jag funderar också över hur det blir nu efter jul&nyår, hur 2010 kommer se ut. Kommer de vara likadant?
Hur blir det med jobbet? hur många LASdagar har jag kommit upp i egentligen? Kommer chefen "ansälla" mig på nytt i ett par månader nu efter jul? eller blir det som förra året, blir bara att poolen ringer?

Jag vill nog egentligen göra något helt annat, släppa allt, dra till en annan stad och börja om på nytt, kanske inte för alltid, men bara för 1 år. Våga prova vingarna någon annanstans. Men jag är för feg för sånt, men kommer jag att ångra mig senare i livet? Jag vet inte. Det finns så mycket att fundera över.


Hur som helst, jag får leva i nuet, vilket betyder att jag har jobb ett par veckor till iallafall.
Imorgon ska jag dit förresten, men börjar inte förens vid 16, skönt. Men innan dess ska jag hinna med ett pass på gymmet.

Och förresten, badrummet kommer snart få en ny look, lite uppfräschning är på G. En duschvägg hade inte varit helt fel, men den lösningen som blev nu, blir bra det med.
Men allt blir nog klart efter jul.. för sakerna blir en julklapp. Men det blir bra. Superbra. Jag ser redan framför mig hur det kommer bli. Och självklart kommer ni få bilder på före och efter när det väl är klart. Bra va?

Nu ska jag bege mig mot sängen och sova ett par timmar.. Godnatt!




Hur kan jag bli besviken.. egentligen?
Åhh vad trött jag blir på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0