Första dagen

Första dagen på gymmet, gick bra! Och roligt var det.
Nu återstår bara att klara av det utan Linneas hjälp brevid mig! ;)
Men det ska nog gå. Imorgon förmiddag ska vi ner och simma, skönt!

Idag lagade mattias fiskpinnar, potatis & spenat, grymt gott! Var flera år sen(?!) jag åt spenat. Fy vad gott det var! Jag har sån tur som bor ihop med en som verkligen kan laga mat! :)

Jag är jätte trött och så ska jag iväg och jobba om en stund, fast bara 6 timmar, så det går fort.. men ändå.
Skönt att vara ledig imorgon, då blir det simma och sen blir det att städa litegranna, behövs alltid! :)

Har lite ont i halsen, mattias har smittat mig, inte alls roligt, hoppas det inte utbryter på riktigt, utan stannar till att bara göra lite ont och kittla lite. Orkar inte bli sjuk och har framförallt inte råd att bli sjuk..

Mattias är i kalmar och letar julklapp till mig, spännande! Fast jag vet typ vad det är, så det är inte så spännande iallafall :P Min julklapp till Mattias är klar, men ska nog köpa något mer också, så tråkigt att köpa en sak som han vet om..

nehe, nu ska jag prata lite med Caroline, sen bege mig till Jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0