En jul

Såhär är det att vår dator har gått i konkurs. Den vägrar starta. Därför har vi den gamle, som är gammal och seg och tar ungefär 100 år att göra något. Just därför har jag inte uppdaterat något.

Julen i sig har varit mysig. Julafton firade vi i Nybro hos Mattias mormor. God mat och många fina julklappar, tack! Är nöjd med precis allt jag fick, min morgonrock var bland det bästa, såå skön och mysig. :)
Av Mattias fick jag en ring, jätte fin. Men den gick dock sönder efter 5 minuter? Skit. Så någon dag nästa vecka ska vi in och byta den, så dåligt att det inte är bättre kvalité när man betalar mycket för det.

Nåja, igår var det utgång. Skulle in till Sandra, väl där upptäckte vi den gigantiska kön och begav oss vidare mot "the rock" typ världens sämsta pub.. bara massa hårdrocksmusik och hårdrockare, inte vår stil riktigt, vad fan gjorde vi där? Så jag och Jessica begav oss mot Palace för att se om det var något att ha där. Svindyrt och inte så roligt faktiskt, men nåja fick funka. Gick sen vidare mot Sandra för att möta upp Jessicas kompisar innan Linnea kom för att hämta oss. Ångrar som fan att vi inte ställde oss i den där jävla kön och kom in...

Imorgon ska vi åka till Motala en sväng för att hälsa på. Mormor & morfar är ju hos mamma, så det blir trevligt, sist jag träffade dom var ju på min student, alltså var det rätt så länge sen.

Så nu har jag uppdaterat lite, får se när jag återkommer nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0