dan före dan före dan före dan före, dan före dan före dan för dopparedan

Onsdag & 8 dagar kvar till julafton.

Nu har det snöat i 1½ dygn tror jag. Förvisso mysigt meen  nu kan det räcka.
Det är lagom mycket som ligger på backen nu, behövs inte så mycket mer.
Men julkänslan börjar infinna sig. Snön på backen, julgranen klädd, julklappar under granen osv.
Jag längtar till julafton något enormt. Det är så mysigt!

Hur som helst, har jag varit ledig i massa dagar nu. Jag var borta från jobbet mån&tis pga sjukdom, så jag jobbar nu på fredag och jobbar hela helgen. En lätt helg.. Fredag:16-21 Lör:12,30-21 Sön:07-16..
Jag har iallafall piggnat på mig, är förkyld men annars är det okej. Så jag ser framemot att jobba på fredag kväll, faktiskt. Dock liiite beslutångest om hur jag ska ta mig dit, cykla eller köra bil? vi får se vad vädret tillåter, haha. :)

Nåja, nu ikväll är Mattias iväg på hockey, ingen aning om vart det var, men det var cirkus 10 mil härifrån iallafall. Så han kommer inte hem förens senare ikväll. Tycker egentligen inte om att han är iväg när det är sånt här busväder, men det ska nog gå bra.

Om ungefär 30 minuter börjar Pernillas jul, så det ska jag kika på. Så tills dess blir det lite poket på facet tror jag. Kul jöh, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0