Allt möjligt

Godkväll!

Började dagen med att kliva upp ur sängen alldels för tidigt. 05,40 ringde klockan, det var bara att slänga av sig täcket, frysa lite och så stiga upp. Kan säga att jag var/är helt slutkörd idag. Så om en liten stund blir det bingen.
Hur som haver, jag jobbade fram till klockan 14, men tiden på jobbet var så dryg, men jag kan inte riktigt förstå varför?
Efter jobbet så åkte vi in till Kalmar, fick pärlan påklistrad (ska ta en bild på ringen snart och visa), funderade på att ta hem en i mindre storlek så jag kan ha ringen på ringfingret istället, men äh struntade i det.
Kikade lite i affärerna, fick med mig en påse från HM hem.
Var sedan inne på citygross och shoppade loss lite, så nu har vi mat i frys&kyl igen.

Väl här hemma har vi käkat och kollat på tv. Ska strax hoppa in i duschen, sen läsa lite innan jag somnar in för natten. Imorgon blir det städ hela långa dagen kan jag tänka mig. På kvällen blir det troligtvis bingolotto.. får se om vi ska spela med Danne & Jossan eller om det bara blir jag & Mattias.

Nyår har vi inte bestämt något om ännu, känns sådär. Vi har pratat lite om att åka till Skammelstorp om Marianne & Esa ska dit, men vi får se. Har inte direkt sugen på värsta festen heller. Är bjudna på en nyårsfest, men tror vi stuntar i det. Hade ju tänkt att vara med John och Linnea, men hon ska jobba dygn i linköping så hon är inte hemma. Så vi får se vad vi hittar på, jag är iallafall ledig tills lördag 2/1-10 ;) haha .

Helt sjukt egentligen att det redan är nytt år. Var ju inte länge sen vi firade in 2009, som nu är på sluttampen. Detta år har varit bra och det har gått väldigt fort.. läskigt fort, jag hänger inte med riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0