Surt

Är det inte typiskt?

Jag cyklade ner till coop och hämtade ut min bok samt handlade lite nödvändigheter, hittade en ny loka som jag inte smakat, så tog en sådan också. Cyklar hem och är astörstig och längtar verkligen efter lokan, det liksom vattnas i munnen på mig. Jag kommer hem, sliter upp varorna ur påserna och inser att jag glömt lokan. Den står kvar på coop. Är det inte typiskt? Jag är jätte sur på mig själv, så jag straffar mig genom att INTE dricka, trots att jag är törstig, jag får väl skylla mig själv. haha! :)

Nåväl, ska snart diska och sedan göra någon lunch till mig, det blir nog en majskolv, för det är gott. :)

p.s i lördags hade jag öronhängen på mig, efter jag tagit av de (hade på mig de i drygt 8 timmar) så var ena örat rött brevid hålet. Det blev rödare för varje dag och igår så såg jag att det blivit ett sår som varar, najs. Det är dock inte så stort, men ändå, Äckligt. Jag ska aldrig mer ha öronhängen om det inte är äkta guld/silver. Så det så. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0