Sol sol sol!

Egentligen är det verkligen skam att sitta inne nu när det är sååå fint väder. Men efter att ha sprungit en hel dag i dåliga(!!) skor så har jag så fruktansvärt ont i fötter och rygg :( men ska ta och sätta mig ute på balkongen (fast jag hade gjort fan allt för att vi skulle haft eftermiddagssol istället för morgonsol).
Dagen har fan gått sakta idag,men det är bara för att jag velat hem.

Det blir en lugn och mysig helg. Imorgon firar jag och älsk 2½ år, så vi ska äta lite räkor och dricka lite vin (köpte de när jag var i växjö igår). Ska se om jag hittar något gott recept med räkor, har ni något?
Ikväll blir det också rätt lungt, ska ta mig en drink och njuta av vädret tror jag iallafall och så ska jag försöka få med mattias på en promenad när han kommer hem.

Nåja, nu ska jag slå mig till ro ute på balkongen, som förövrigt påminner mig om att jag måste köpa nya stolar ut dit!. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0