Lön idag.

Godmorgon.

Vaknade vid 8 snåret idag av att det var så ljust i sovrummet. Så jag gick upp strax innan halv nio, då gick det inte att ens försöka somna om.
Kollade sista halvtimmen med VMTV.. sedan satte jag mig här. Pratat lite med Rebecca. Vi ska ju åka in till Kalmar idag, jag, Rebecca, Filippa, Julia och.. Sandra? tror jag det var. Det blir trevligt.

Jag är på lite dåligt humör just nu. Har precis betalat räkningar, inte alls roligt. :( Och denna månaden hade vi räkningar över 5000, buh :( Och så när man få en lön på lite mer än 8000 så känns det tungt när pengarna bara försvinner poff.. man få känna sig rik i ungefär 5 minuter. Buu. Tur att Mattias får pengar nu med.. det är bra, annars vettitusan vad vi hade gjort.

När jag jobbar i sommar ska jag spara, spara & spara. För har vi klarat oss på detta vi lever på nu, kan vi leva på det i sommar (fast lite mer blir det nog). Så jag kan spara, så man har det till ett senare tillfälle när man kanske inte har så mycket pengar.

Nåja, nogpratat om pengar. Jag ska äta frukost nu, sedan sätta igång och diska och städa litegranna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0