Lite onödigt vetande

Godkväll. Har precis duschat, så sitter just nu här i morgonrocken. Kollar på Eva & Adam, jag har faktiskt aldrig sett den filmen, tro det eller ej. Den var rätt rolig, har iallafall fått mig ett par skratt, vilket ibland kan behövas.

Jobbade idag, det gick smidigt och fort. När jag kommit hem upptäckte jag att jag glömt väskan på jobbet, så det var bara att pallra sig dit. Sedan åkte vi och handlade, behövde bara lite smågrejer, sen när vi kom till kvantum, överbefolkat. Kom på att det är ju skärtorsdagen, inte undra på att det var mycket folk. Glömde köpa kattsand, så måste upp och köpa det imorgon. Egentligen hade vi behövt det idag, för kattlådan behöver tömmas, men får vänta tills imorgon (för er som ville veta denna intressanta informationen alltså;).

När vi ändå var på språng sprang jag in på systemet och handlade lite öl, cider & lite vin. Så imorgon ska vi nog smutta på detta, gott. Helgalkolism here i come (pfft). Det är kul att gå på systemet, man känner sig vuxen, gör man inte det? (: haha.

Imorgon ska vi förmodligen hjälpa Mattias mormor att flytta, eller iallafall Mattias, vet inte om jag får stanna kvar hemma och dona med saker här hemma, Har ju även tvättid vid fyra, som jag MÅSTE komma ihåg. För jag har inga underkläder.. eller jo det har jag, men inga sköna. Då kan ni förstå att det var länge sedan jag tvättade. (också sådär intressant vetande för omvärlden).

På lördag ska vi iallafall till orrefors och äta påskmat, jag är assugen på sill (??), så det hoppas jag finns på påskbordet.  ;)

Nehe, ska borsta ut mitt hår sedan krypa ner i soffan igen, för snart börjar väl filmen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0