Hoho

Godkväll.

Guud jag är helt slut i huvudet. Ska nog bara duscha en lägga mig i sova. Ska dessutom jobba imorgon. Poolen ringde förut idag, så jobbar mellan 7-14 imorgon.

Dagen har varit superhärlig. Körde till Lenhovda runt kvart i tolv tiden, var där halv ett. Vi snackade i timtal jag och min bästa vän! Gick till Ica och köpte glass, Gick en promenad och hälsade på svanarna. Sedan när pontus kom hem åkte vi till Växjö för de skulle handla lite. Och så åkte jag hem runt sju tiden. Men tack älskade vän! Du är bäst!!

Påvägen hem så hade jag asbra musik (aa ni vet min musiksmak, yeah), hög volym, bas på, och nästan skrek (sjöng) för allt jag var värd. Något skoj måste man ju göra på denna tråkiga väg. Det var tur att ingen hörde mig kan jag säga. När min stämma sjöng "fångad av en stormvind" så kände jag själv "fan jenny lägg ner!" haha! :)

Körde förbi hällebergas infart, var påväg att svänga in och hälsa på Johan. Men struntade i det. Ska åka någon annan dag och ha med mig lite blommor och sätta på hans grav. Så det ska jag nog kanske göra på söndag. Vi får se.

Nåja, nu ska jag in i duschen. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0