Hockey

Hockeyn är i full gång här hemma, men jag är inte så intresserad. Men jag får väl vara glad ändå och sätta mig i soffan och skrika när pucken närmar sig målet, bara för att.

Troligtvis är resan till arlanda klar. Förmodligen kör vi upp till mamma och så kör hon oss vidare till Arlanda. Hem åker vi iallafall med tåg till Hallsberg eller Motala, sedan kör vi från Motala och hem till lilla Nybro. Det känns bra att det är klippat nu. Har precis kikat på taxfreesidan och är lite sugen på att beställa olika saker, men vi får se sen, man kunde ändå inte beställa förens tidigast 17/4. Vi får helt enkelt se om vi tycker vi har pengar till det. Nåja, det återstår och se. Guu vad jag längtar! :) 34 dagar kvar :)

Förresten, jag har jätte ont i halsen, vilket inte alls känns bra :( jag vill inte bli sjuk. Så jag ska kurera med te och halstabletter, det blir min drog ett tag framöver, inte mig emot.

Nehe, ska krypa ner i soffan nu och kika på slutspelet heja HV (eller något?)


Kommentarer
Postat av: Emelie =)

fasen vad gutt att åka iväg , vill också !!!! :(

2009-04-09 @ 17:14:08
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0