Hejhej

Jag hann både städa och möblera om innan mattias kom innanför dörren.
Men någon mat hade jag inte fixat, så det fick han styra med.

Sedan pratade jag med mamma en stund, vi bokade tågbiljetterna. Brabra. Och hon skulle betala detta, tack tack. :)
Sen har jag inte gjort något vettigt direkt. Bakat en blåbär/hallon paj, trots att inte john var här. Men det fick gå ändå. Det var rätt gott, fast inte så gott som jag föreställt mig.

Strax ska jag kika på tonårsliv, sedan ballar av stål och sedan misstänkt.. jag har fan inget liv.. gött! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

de på programmet tonårsliv är rätt bra va? jag har sett det en gång sen har jag bara missat det, missar alltid när det är något på tvn.

2009-04-21 @ 07:36:58
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0