Dagen är söndag.

Och så var det söndag och riktigt härligt väder, men har jag njutit av det? nepp. För jag har varit sjukt trött hela dagen och en aning (!) dålig sedan gårdagen.
Därför har vi bara legat inne (med täcke, för jag fryser!), ätit god mat och bara myst.

Gårdagen, till början var det inte alls så roligt, gick runt där på stan och glodde, frös!, och det var inte alls så roligt, så jag tänkte att när jag kommer hem ska jag sova.
Men så blev inte fallet, när vi kom hem, så började vi festa på riktigt, det blev att shotta mintu och någon annan sprit. Inte alls så bra kanske. Då blev det liv i benen vill jag tala om. Och Mattias ska vi väl knappt prata om (eftersom jag vet att hans mamma läser min blogg ;) ). Nåja, runt halv elva - elva åkte vi ner till stan.
Där ballade saker och ting ur, som jag inte ens orkar ta upp, men så kan det bli. Men jag kan ju säga som såhär: Jag är chockad, aldrig hade jag trott något sånt och aldrig har jag sett något liknande.

Vi kom hem och så somnade vi runt 3 tiden, vaknade vid halv tio idag och var och handlade med Danne & Jossan. Sedan har vi som sagt inte gjort sådär jätte mycket. Är helt slö idag, bööh. Aldrig mer alkohol, eller åtminstone aldrig mer shotta så många på raken sittandes samtidigt som man dricker cider. Så det så. Men kul var det iallafall. (trots den händelsen).

Tack för igår måste jag ju säga iallafall. Tack tack! :)

Nehe, ska hoppa in i duschen en sväng sen krypa ner i soffan med min älskling. :)

Mattias, jag älskar sig, det finns inga ord för att förklara hur mycket. Det ska vara du och jag, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0