Cykelnyckel

Varit i orrefors hela dagen. Imorgon ska mattias till emmaboda, till det där miljöhuset, typ aktivering för arbetslösa, så där ska han tillbringa dagarna de närmsta veckorna 8-16. Fan vad jag kommer ha kul här hemma.. inte. Och ingen bil kommer jag ha heller, så kan ju inte göra någon såndär spontan resa till Rebecca heller (eller någon annanstans heller för den delen). Åh vad jag önskar att jag kunde hitta min cykelnyckel så att jag åtminstone kan ta mig ner till stan. (ja det går ju att gå, men gillar att cykla). Imorgon ska jag leta som fan efter nyckeln.. och så ska jag storstäda så att det blir riktigt vårfint här.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: cäääärlin :)

om du har tråkigt så finns ju lilla jag? :D

2009-04-06 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0