14 April.

Godmorgon.

Idag sov jag alldels för länge. Men det kan ju faktiskt bero på att jag inte somnade förens två inatt (fråga mig inte varför, jag bara vände och vred på mig).
Ska om en liten stund äta lite frukost, är hungrig. Efter det ska jag fixa iordning mig och cykla ner till stan, ska in på banken och lösa in en check och sedan in till lindex en vända.

När jag kommer hem ska jag ta itu med lägenheten, den behöver städas litegrann tycker jag allt. Ska även försöka hinna med (orka!) möblera om igen, för det blev inge bra som vi har det nu. Så ska försöka hinna med det också. Vi får se vad orken säger. Och så måste jag ju laga mat tills mattias kommer hem, idag blir det korvstroganoff och ris, gott.

Nehe, nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0