Trött som attan!

Jag är verkligen sååå sjukt trött! Och jag jobbar en delad tur idag, vilket känns tungt! Så jag kommer verkligen vara som en zombi sen framåt åtta tiden! Men det får gå!
Ska försöka ta mig en powernap efter maten som vi strax ska äta, men jag håller även på att tvättar, så känns inte som om jag kommer att hinna med att sova, men förhoppnignsvis. Har sovit jätte dåligt inatt, somnade vid två, halv tre och sen upp vid sex, ja det är tufft, men det får gå! :)
Träffade Jenny idag på jobbet, var länge sen jag såg henne, så det var trevligt med en liten pratstund. Inatt ska tydligen Helen jobba så får träffa henne också, så ska snacka med henne litegrann då också!
Ska även sitta i massagestolen i tjugo minuter, fan vad det är gött!

Så är jag ledig mån och tis, funderar på vad man ska hitta på. Dock har vi inga pengar till att göra något kul, så det blir väl att sitta hemma och dega, kanske en sväng till orrefors, jag vet inte! Det är så svårt att hitta på något kul när man har 200 kr kvar till den 26. För ju iofs lite lön nu den 11, men det är ju bara för tre dagar.
Jag är fortfarande sur över att chefen inte talade om för mig att jag gick på vikariat från vecka 32, istället för från 35 som jag trodde. Hade jag vetat det hade jag inte "slösat" så mycket.

Nehe, nu är maten klar. Vi hörs sen!

Förresten, någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man firar 2 år? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0