Och så var onsdagen avklarad.

Godkväll!
Här sitter jag och är alldels proppmätt, delvis beror det på alla vindruvor jag proppat i mig. Men det är gott och det är väl ganska nyttigt, eller? :O
Jag börjar bli trött, så ska nog hoppa i säng snart och hoppas på att det blir en tidig dag imorgon.
Eller inte hoppas, det ska bli det! Ska upp i normal tid och ut på promenad med en gång. (tror ni det? :)
Idag har vi inte gjort så mycket.. Marianne kom förbi och sedan gick vi iväg till hanemåla för att hälsa på familjen sjövill.
Där pratades de om danmark resan som kommer äga rum i slutet av oktober, det ska bli nice!
Vi var hemma här runt sju tiden och åkte sedan och handlade lite nödvändiga saker.

Imorgon är det torsdag och inget händer, som vanligt. Jag längtar tills jag får ett riktigt jobb så mina dagar slipper flaxa omkring i ovisshet, jag vet ju knappt vad det är för dag. Nu har jag haft min ledighet, jag vill jobba! Ge mig jobb! :)

Nehe, tvätta av sig sminket & borsta tänderna, sen är det dags för sängen. Skönt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0