Meningsfullt inlägg - moha!

Så är klockan över halv ett och jag är uppe, fast jag ska snart hoppa i säng, mina ögon börjar gå i kors snart!
Ska bara bädda åt Ricky i soffan och sen är det bara att hoppa i säng.
Det är ungefär 2 timmar kvar tills de kommer hem, jag saknar min älskling!

Har kollat på "ps i love you" och jag grät.. genom hela jädra filmen. Ja minst 10 gånger grät jag, fan vad sorglig den var.
Jag vet inte hur jag skulle klara av det, att den man älskar så ofantligt mycket, att den personen dör. Jag skulle fan inte klara av om Mattias gjorde de, det skulle inte gå. Han är min andra hälft, så är det bara och man kan inte leva halv, det går inte.
Fan nu börjar jag lipa, jag är känslig nu såhär efter jag kollat på filmen.

Dags att dricka lite vatten och sen sova. Godnatt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0