Färgning av hår

Här sitter jag med färg i håret och nyss när jag fick förbi spegeln så såg jag att det var väldigt mörkt, mitt hår alltså.
Jag håller tummarna på att det inte blir så mörkt som det ser ut.. Men det brukar alltid se mörkare ut än vad det är.. den andra nyansen jag brukar ha, ja där ser det också väldigt mörkt ut först. Men som tur är så ska de ju i ljusa slingor också, det blir nog bra i slutändan, tror ni inte det?

Jag har inte alls städat idag, för det är så tråkigt att behöva städa varje dag. Så jag hämtade upp min tvätt och sen satte jag igång med att baka bullar, eftersom jag hade ett jästpaket i kylen som bara låg och eftersom de snart hade sitt bäst-före datum så var det bara att plocka fram sin bak-sida. Jo och de gick bra, de blev dessutom väldigt goda, så jag är nöjd. Så förut så satte jag mig framför tv:n och kikade på that's 70:s och åt lite bullar och drack mjölk, mums!

Efter att mitt hår är klart ska jag ordna med lite kvällsfika, blir nog te och smörgås. Man är ju så jäkla frusen nu så det är lika bra att dricka något varmt. Ska även byta ut alla sterinljus till nya, så man an tända ljus så det blir lite värme samt en myskänsla.

Mattias är iväg med Patrik och hjälper honom med bilen, så vet inte riktigt när han kommer hem.
Hoppas han inte blir borta allt för länge, jag är sugen på en filmkväll och det är så mycket roligare om han är med.
:)

Nehe, nu ska jag snart skölja ur mitt hår, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0