Trisslott

Det blev ingen promenad, det fick räcka med den det blev förut idag. Vi åt lite senare och så kollade vi på vänneravsnitt och så somnade vi visst (förvisso bara typ 20 minuter men ändå) och så vips var det mökrt ute. Ja visst kan man ut och gå trots att det är mörkt, men om typ 10 minuter börjar AA och sen vid ni är det DH, så det blir nog inget med det.
Funderar på att gå till jobbet imorgon, men kom snabbt på att det är nog jobbigt att gå på morgonen. Mattias kanske kan skjutsa mig så jag kan gå hem? Aja, vi får se.

Jag ska börja köpa trisslotter, i hopp om att vinna pengar, massor utav pengar, inte bara ynka 25 kr, utan miljoner. För jag vill bli miljonär, jag vill kunna köpa vad jag vill (nästan), kunna renovera när jag vill och hur jag vill. Jag vill så mycket, men allt man vill kostar pengar och de pengarna har man inte.
Men om man sparar så blir man ju rik, så ska nog satsa på det istället - att spara.
Tror att det är större chans att bli rik på att spara än köpa trisslotter.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag ahr försökt med det där med trisslotter men funkade inte så bra. okej jag ska se om jag kan fixa det själv =)

2008-10-15 @ 07:14:39
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0