Promenad i höstvädret!

Ute i köket lagas det kycklingröra, som vi ska äta idag. Det är så himla gott! Bacon, kyckling, rödlök, äpple och så massa kryddor och creme freche och så lägga det i pitabröd. Gaah så gott!
Vi gick till arbetsförmedlingen förut, Mattias hade väl möte i typ 10 minuter. Sen satt vi där och väntade på att John skulle bli klar med inskrivning. Efter detta gick vi till stan och handlade och nu är vi här hemma.
Det var skönt med en promenad, för det är ganska så härligt väder ute.
Funderar på att dra med mig Mattias ut på en långpromenad sen, fast när jag frågade honom nyss var han inte så sugen, så jag får väl gå ut själv (jag vill ha hund?).

Jag har huvudvärk, har haft det nästan hela dagen idag och så igår också. Det är inte ofta jag har "vanlig" huvudvärk, utan alltid är det något mer. Men får väl knapra i mig något pillar och se glad ut iallafall! Kan ju bero på att jag är trött, för trötthet och huvudvärk hör väl ihop?

Ikväll är det andra avenyn som vi ska kika på, sen är det desperata hemmafruar som jag ska kika på.
Sen blir det nog att hoppa i säng, upp vid 06 imorgon. Pengar pengar pengar! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

japp dom menar jag, dom som är överst typ.

2008-10-14 @ 17:30:53
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0