Ont i halsen!

Godmorgon!

Har inte hunnit med sådär jätte mycket än, men ska alldels strax värma på lite gröt som jag ska käka till frukost!
Senare blir det att städa och duscha och vid fyra så går jag på mitt sista pass på jobbet.
Skönt att jag inte jobbar så mycket och länge idag, faktiskt! :)

Håller dessutom på att bli sjuk, har ont i halsen och känner mig febrig, är inte det typiskt?
Så jag knaprar halstabletter, dricker massa te och äter apelsin! Förhoppningsvis är det bara 2-dagarsförkylning. (:

Det lär ju inte bli så mycket uppdaterande nästa vecka, eftersom jag då befinner mig i Danmark, så ni får väl komma tillbaka om 1 vecka, då ska ni få uppdatering! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0