Nu är det lilla livet hemma!

Nu är Mattias hemma igen. Han ligger i sängen och sover. Han kom hem runt halv tolv tiden, så måste låta honom sova lite.
Själv sitter jag här i morgonrock och ska snart ta itu lägenheten. Ska städa litegrann tänkte jag, men bara liite! (:
Måste även få i mig mat, är döhungrig och har varit det sen åtta imorse, men jag har inte orkat äta, för vi har inte haft något gott, inte för att vi har det nu heller men ändå.

Senare ikväll blir det nog mys framför Idol och någon film. Sedan imorgon (vi firar 2 år :D)ska vi ut och äta sen gå på bio.
Det blir nog så, som ändå är ganska vardagligt, men det går ändå. Så länge man är med varandra behöver man inte göra något jätte stort. Eller hur?

Nåja, nu ska jag klä på mig lite kläder och sedan börja dona lite här hemma.

Fan jag är trött. Puuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0