Mys med mig själv!

Här sitter jag i morgonrock med massa ljus tända och myser lite för mig själv.
Kikar på idol och äter lite popcorn, idag tycker jag faktiskt att de flesta var bra.
Jag börjar bli trött, men ska nog inte lägga mig än, blir nog efter idol.
Sitter även och väntar på att Mattias ska komma hem, vilket han borde göra snart, fast man vet aldrig.

Kom just på att jag inte har någon lunch tills imorgon, suck! Och vem orkar ställa sig och laga något nu? Nja, det får nog bli mackor till lunch tror jag. Om inte Mattias är snäll och lagar något när han kommer hem.
Imorgon funderar jag på att åka till Johans grav efter jag slutat, köpte gravljus idag, men vi får se om jag orkar.
Ska försöka få Mattias att följa med, för jag vill nog inte köra själv, men vi får se. Lär ju bli så att jag få åka själv.

Imorgon vill jag ha potatisgratäng och något mer till middag, är så sjuukt sugen på potatisgratäng, var så länge sen jag åt det, så jag får se var min älskling säger sen! Han kanske inte ens ska vara hemma imorgon kväll, han ska väl dricka öl med Patrik och de, det skulle ju inte förvåna mig! Jag börjar ju vid halv ett på söndag, så jag kan ju hitta på något kul jag med, men som vad? Pfft, vi får se hur det blir. Potatisgratäng vill jag ha iallafall!

Nehe, nu ska jag skicka iväg ett sms till pälsk och se vart han är & när han kommer hem.
Puss&Kram

p.s fan vad det luktar brända popcorn i lägenheten, jag är sämst på att tillaga popcorn!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0