Juuul! :D

Är jag den ändå som längtar till jul? Jag satt igår och snackade om jul med Gunvald, haha.
Jag vill ha en julgran i år, den ska vi klä och ha julklappar under.
Det ska bli en riktigt rolig jul i år.
Och jag har redan börjar skriva min önskelista:
- Mobil (Sony ericsson C902 el C702 el C905)
- Vänner (säsong 7,8,9,10)
- Presentkort på Ikea
- Tvhylla
- Nya madrasser till sängen
- Överkast (ej hårtilldragande)
- Böcker (tex 14 år och till salu)
- Dukar (löpare)
- Bäddset
- Presentkort där man kan köpa tapeter
- Gardiner
- Ramar
- Tavlor

Jag vill ha jul nu! :) Wiie!



Kommentarer
Postat av: caroline

Jag längtar också till julen. julmarknad, alla julserier & filmer som visas då, julmarknad, alla dofter, allt julpynt ute i stan, ljus & snö :) första advent, julfika osv ;D GUUUD SÅ UNDERBART!

2008-10-06 @ 16:11:54
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0