Jobb jobb jobb!

Nu ska jag till jobbet, måste gå eftersom vi lämnade bilen i kungshall igårkväll.
Så måste upp dit först och hämta bilen sen till jobbet och så på vägen ska jag handla något att äta, jag är döhungrig.
Jag är dessutom astrött eftersom det inte blivit allt för många timmar inatt.
Aja, jag får skylla mig själv att jag inte kom hem i tid. Men det var ändå helt okej!

Nehe, nu ska jag ta på mig skorna och så, så hörs vi kanske senare ikväll, ingen som vet.
Blir iallafall gles uppdatering, men ni får hålla er! :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej nu sitter jag här igen(nyfiken som jag är) och inte ett öga tort jag skrattar och gråter om vart annat varje gång jag går in på din blogg. Den berör och underhåller. Ett bra sätt att få lite inblick på er vardag.Hoppas ni mår bra! Du kommer snart att somna klubbad efter några dagars jobb. Längtar till DK hoppas det löser sig. Kramar Marianne!

2008-10-11 @ 19:41:20
Postat av: Marianne

JUST DET...Sporthallen i morgon mellan 17-18 om ni är sugna. Ta gärna med er nån vill ni gå bingopromenad så har vi det också mellan 11-13 men Jenny kanske behöver vila imorgon jag har det lite körigt med bimöte annars hade vi kunnat bjuda på middag ja skulle ni komma får ni givetvis mat men inte så avanserat.

2008-10-11 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0