Ingen maaat!

Det blev ingen potatisgratäng eller något kött, Mattias kom hem för en stund sen (men åkte iväg igen för att handla, jag tittar faktiskt på idol!!). Jag är lite småsur över att han kom hem så sent, men han förklarade varför och det går väl inte att vara sur på den sötisen? :) Det går väl drygt 2 minuter, sen så går det inte längre, haha!
Sen när han kommer hem och ger en än massa pussar, ja då är det svårt att hålla på smilbanden!

Kikar just nu på Idol dårrá, väntar på att Mattias ska komma hem.
Funderar på om jag ska tända alla ljusen som vi har, för jag känner mig lite frusen, så alltid skönt med lite värme i rummet.
Ja det ska jag nog göra..

Så jag hinner inte skriva mer, måste hinna tända innan idol börjar igen! :)

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0