Hemma från jobbet!

Hemkommen från jobbet, idag har det varit en stressig dag. Dessutom var jag själv mellan 14-16, vilket är ganska tufft. Det var dessutom hösfest på almen idag också, så jag var tvungen att vara på två olika ställen samtidigt egentligen, men det löste sig. Blev lite föresenat med vissa saker, men så får det ju bli.
Tycker det är ganska konstigt att de lägger möte när det är höstfest, och inte bara ett möte, utan tre grupper hade möten, så ja det var tufft, men det gick!
Är helt slut i huvudet nu, ska lägga mig i soffan och läsa igenom deligeringpapprena jag fick av sköterskan idag. Det har ju visat sig att mina deligeringspapper är borta, så måste göra nytt "test", ska även få deligering på insulin. Eftersom det är två tanter som har det så är det smidigt att kunna ge det också.

Ute så är det ruggit och det regnar, så idag blir det ingen härlig promenad, vilken tur att jag tog bilen imorse iallafall!
Det blir att ligga hemma och mysa under en filt istället, tända ljus,dricka te och kolla på tv - det är typ livet.
Hoppas att Mattias snart kommer hem, han och Patrick har varit ute och jagat idag, de sköt en älg! Fick ett mms på jobbet idag och där låg älgjäklen. Fick även se den live, för de kom till Nybro vid Lunchtid så de körde förbi där jag var så jag fick kika på den, fy vad äckligt! Stackars älg! (:

Nehe, nu ska jag kura ner mig i soffan med alla papprena om deligering, så hörs vi senare!

Höstkram
på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0