Grey's!

Jag sitter här och väntar på att Grey's ska börja, vilket det lär göra om ett par minuter.
Dagen idag har varit ganska så lugn! Jag kom dessvärre upp lite sent idag (halv elva), men när jag väl kommit upp kollade vi igenom ett par vänner-avsnitt, sen satte vi igång och städade litegrann.
Därfefter åkte vi ner till stan för att möta upp mattias föräldrar för vi skulle kika på glasögon till mattias.
När han efter många om och men valt ut ett par åkte vi hem och åt.
Senare kom Marianne & Esa igen pratade lite om Danmark osv (jag vill dit nu!). Efter de åkt hem så åkte vi en bit utanför vassmolösa och hämtade en valpis! :) wiie! Fast det var inte vår hund, utan Patrik har skaffat sig en hund. Så himla söt, jag vill också ha en hund!
Jag ska ha en hund, så enkelt är det bara, så småningom! :)

Mattias har redan gått och lagt sig (jaa jag vet!!!), han gick och la sig vid typ kvart över åtta och ville att jag skulle lägga mig då också, pfft, kan ju han tro! Jag lär ju inte somna förens sent ikväll, vad det är jobbigt att ha olika dygnsrytmer.
Aja, det löser sig nog!

Nehe, nu börjar grey's, dags att krypa upp i soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0