En tidig morgon, trodde jag!

Idag när jag vaknade så blev jag alldels glad inombords, för jag trodde att jag vaknade vid typ halv nio-nio och jag skulle hinna såå mycket! Och jag var dessutom pigg! Snacka om att jag blev så där äckligt glad! Men så vänder jag mig om och ser att klockan istället är nästan kvart över tio? Det är ju mörkt ute! Så vinklade jag på parsiennerna och inser att det är gråmulet ute, gaah vad tråkigt!

Låg iallafall kvar en stund och myste lite, det är så mysigt att ligga kvar i sängen och bara kramas och prata! :) Sånt gillas! Jag ska snart äta lite frukost, sen hoppa in i duschen! Och så försöka få mattias att följa med till jysk, inte för att man kan handla något, men få lite inspiration iallafall! :)

Nehe, nu ska jag värma lite gröt! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0