En tidig kväll

Jag gick och la mig innan tio igårkväll, helt otroligt! Somnade dock inte förens typ kvart-tio i elva. Det var länge sen jag somnade så tidigt! Vaknade första gången vid nio och tänkte gå upp, men det var så varmt så bestämde mig för att ligga kvar en stund till, självklart somnade jag om! Men vaknade vid kvart i tio och gick upp en stund senare.
Mår betydligt bättre idag, tror att jag jobbat lite för mycket, därför jag inte mådde så bra igår.
Men det är bara att kämpa på, det ska bli skönt att komma iväg till Danmark och ha lite ledighet. Man kan ju inte påstå att jag haft någon ledighet alls, för hela sommaren jobbade jag och sen de veckorna jag inte jobbade något på, där gjorde man ju inget, blev ju ändå slö av det, var ju inte riktigt semester det heller. Så det ska bli skönt att komma iväg!

Idag har Mattias möte på arbetsförmedlingen vid två och efter vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Tror vi ska gå ner till arbetsförmedlingen, det är så härligt väder ute, så lika bra att passa på!
Vet inte riktigt vad som sker efter mötet, finns ju inte direkt så mycket att hitta på. Är egentligen sugen på att åka in till Ikea, men vågar inte framföra detta till Mattias, han är trött på Ikea, det är samma saker hela tiden och så är det ännu tråkigare när man inte kan köpa något heller. Det lär ju inte bli Ikea iallafall, men något får man hitta på (säkert Jenny!)

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har lösenord o så på min nu. Men hur gör man för att lägga in bilder som du har gjort?

användarnamn Emelie

Lösenord 1981

2008-10-14 @ 15:16:08
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0