En riktig tv-kväll!

Hemma från Kvantum, där vi handlade mat för veckan, eftersom vi ska iväg på lördag är det ingen idé att köpa massor utav mat. Det gick iallafall åt ett par hundra (!!), men det var det nog fan värt. Ikväll blir det mys med goda smörgåsar som vi ska tillaga senare och lite varm choklad! Det blir dessutom en riktigt tv/film-kväll eftersom de mesta som är bra går idag.

Jaha, vad ska man hitta på nu då? jo just det, jag var inne på Jotex hemsida förut och hittade lite saker jag vill ha, alltså typ lite julgardiner & så ett bäddsett som var urgulligt. Jag var nära på att trycka hemma det, men sen kom jag på att jag nog inte ha pengar till det trots allt. Så om det är någon snäll människa där ute som är villig att ge mig julgardiner och bäddset, ja du kan ju höra av dig!

Nehe, nu blir det att börja tv-kvällen! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0