En marklägenhet i Madesjö!

Jag vill ha en marklägenhet, den ligger i madesjö och är 10kvm större och mer än 100 kr billigare än denna.
Dessutom ett större badrum. Jag vill ha, jag vill ha! Men det är mer komplicerat att flytta från bostadsrätt (har jag fått för mig iallafall). Det lär inte bli något med en marklägenhet i madesjö. Jävla nbab, eller jävla mig som går inte och kollar på lägenheter, trots att vi ha en bra här! (inte marklägenhet). Och sista anmälningsdatumet är imorgon. Fan fan fan!

Nu ska jag väcka mattias, han sover. Sover han mycket längre till kommer han inte kunna somna ikväll.
Ikväll måste vi somna tidigt, för jag ska jobba imorgon, så upp vid 06,00, kul.
Vi måste handla också, har inget hemma! Måste ha bröd, risifrutti & frukt.

Fan, jag vill ha en marklägenhet!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Jenny! Vet ni ingen som kan tänka sig att köpa er lägenhet saken är ju den att ni har ganska hög hyra och kan ni hitta en lägre så är det bra. Vad säger Mattias vill han också eller blir han skraj. Anmäla kan ni ju göra men då får ni tacka nej om det inte funkar. Man har ju inte samma frihet att göra om hos NBAB som ni har nu.

2008-10-09 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0