En helt vanligt tråkig söndag!

Det är faktiskt ganska så skönt att jag slipper gå tillbaka till jobbet i eftermiddag.
Jobbade ju bara första delen idag, så gick hem vid 11. Eftersom jag jobbat så mycket de senaste dagarna så blir det skönt att kunna få koppla av i eftermiddag, var länge sen jag var hemma en kväll.
Så ikväll ska vi käka tacos och se på någon film tror jag!

Blev inget orrefors för min del idag, men Mattias ska dit senare och spela innebandy, men jag orkar inte. Jag är trött och det sista jag behöver just nu är att springa runt och jaga en jäkla boll, eller slå på någon boll överhuvudtaget. Har dessutom ont i ryggen och fötterna.
Inte för att det blir vila här hemma, för jag ska städa om en stund, ska bara äta innan!

Vi var iväg och handlade för en stund sen, fan vad mat är dyrt, eller är det vi som handlar för "lyxigt", jag vet inte.
Men dyrt är det iallafall. Men idag handlade vi för kommande dagar också, så det blir nog bra.
Köpte hamburgarkött, var verkligen superlänge sen jag åt det och blev sugen på det. Så det ska jag fika på ikväll. Eller kanske till frukost imorgonbitti! :)
Handlade även kycklingvingar som vi ska äta nu med lite rösti och räksallad. Jag är inte så jätte hungrig, men lika bra att äta.
Sen så ska jag ju då som sagt städa, och det behövs, nu när man jobbat så har det ju inte direkt städats. Mattias skyller på att han inte KAN (alla kan, bara man vill.. aja), men han är ju plockat undan lite och så. Men jag får ju göra grovarbetet.
Men det är jag som valt att leva med honom, så jag får väl stå mitt kast! (: haha! (det där lät ju lite väl elakt, men ni förstår nog ironin i det hela:)

Nehe, nu ska jag in i köket och käka lite. Sen lägga mig i soffan en halvtimme, sen städa och sen så är det nog kväller!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej igen jag tror inte ni handlat nåt lyxigt det är dyrt med mat. Pratade lite med Mattias om pengar och ni måste säga till om ni behöver hjälp(förstår att det känns jobbigt) men igen kan leva på luft. Mattias är nog trött efter ett hårt pass i sporthallen. PS Han är inget bra på att städa det har han en syster som gjort åt han. Kram Marianne läntar också till Danmark då ska vi bara mysa.

2008-10-12 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0