En helt vanlig tisdag!

Godmiddag.

Sitter här och väntar på att klockan ska slå 13.00 så jag kan gå ner till tvätten och slänga in allt i torktumlaren.
Idag blev det bara 2 maskiner, vilket är superskönt! Slippa vara där nere och springa hela tiden!
Åh vad jag skulle vilja ha ett större badrum och med en bra tvättmaskin, det hade varit så jäkla praktiskt.
Men jag överlever, tvättmaskin och stort badrum får vänta.

Poolen ringde mig förut idag och undrade om jag kunde jobba imorgon, så det ska jag göra.
Imorgon 07-16, torsdag 14-22, fredag 14-21,30, lördag 12,30-21, söndag 7-11 och så börjar jag gå på schemat på måndag, då jag jobbar 07-14.
Det låter lite jobbigt, men det är pengar! Och jag älskar pengar!
Och bara genom dessa dagar har jag ju tjänat ihop så vi kan betala räkningarna.
Det känns grejt!
Nu var det ett tag sen jag jobbade också, så det ska bli kuul att komma in i att igen! :)

Annars är det inte så mycket som händer, ska laga något och käka och sen är det ju tvätten som pågår. Ska byta sängkläder om jag orkar och sen kika på tv.
Mattias är iväg och jagar, så vet inte riktigt när han kommer hem. Men så kan det vara ibland.
Det går nog inte att vara med varann 24/7, ibland måste man nog släppa sig lös lite, eller?
Iallafall kortare stunder, tiiihi!

Aja, orka detta mer, jag har ont i huvudet så måste slänga i mig lite mat också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0