Dumma (kladd)kaka

Jag skulle på mig att göra kladdig kladdkaka.. och jaa det gick bra, nästan!
Tog ur den ur ugnen och den var lite för kladdig, tänkte att jag skulle sätta in den typ 1-2 minuter till, tills jag plockat iordning lite. Sen gick det typ utför, för när jag tog ut den efter kanske 1½ minut så var den inte alls kladdig. BUHU! Så nu är det som en vanlig chokladkaka, utan kladd. Jag är inte alls nöjd. Och inte lyckades jag med graneringen av florsockret heller, tänkte göra något fint litet hjärta och sådär, men det gick åt helvete allt ihop.
Aja, den går ju att äta, men det är inte alls lika gott som när den är kladdig!

Tänkte bara skriva det, att jag hatar kakjävlar. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0