Deligering, flytt & 20-årsfest planering!

Nu har jag precis kikat in Grey's, ett superbra avsnitt idag och mina tårar rann såklart, haha.
Mattias har redan lagt sig och sover gör han nog med, så inge idé att gå och lägga sig för att prata ändå. Så får väl sitta uppe, för jag är inte trött, inte så konstigt eftersom jag sov någon timme förut.
Får väl ta tag i deligeringen (haha) och läsa igenom det åtminstone. Det är ju iofs ganska lätt, det mesta kan man ju redan, så som att räkna tabletterna och kollar datumet och att det är rätt person som får de.
Insulinet är det ju lite svårare med, eller svårare och svårare vet jag inte, men eftersom jag aldrig gjort det innan, så är det ju lite nytt, aja nog tjötat om deligeringen! :)

Sitter här och lyssnar på min ipod (vill ju inte att Mattias ska vakna;), lyssnar just nu på Hero - Mariah carey, den är så fin! Älskar den låten! And you know you can surrvive.. lalala..
Fast jag har fått en ny favoritlåt, du som tog mitt hjärta - Patrik Isakdsson, alltså har ni inte hört den, lyssna, så stark text.
Men jag är verkligen en allätare i musikstil, kan lyssna på prinicip vad som helst. Det är ganska bra faktiskt! :)

Jag har kommit på att det är typ 4 månader kvar tills jag fyller 20, shit! 20 jävla år! Det är inte klokt! Hör ni inte hur gammalt det låter? 20? nu får jag ångest?!
Hur som helst så har jag redan börjat fundera på 20-årsfest, haha! Det ska börja planeras i tid.
Funderar på om man ska hyra in sig någonstans, för det känns lite trångt att vara här hemma?. Alltså kalas kan man ju ha här hemma, men själva festen som man självklart måste ha, ja det blir lite väl mycket att ha det i denna lilla lägenhet. Aja, vi får se. Hoppas iallafall att det blir något av detta, man kanske kan slå ihop festen med Caroline & Linnea? ah, jag vet inte. Fast jag kanske jag vill ha en själv iallafall? fast fasen, då har ju Linnea flyttat? Shit.. hon flyttar ju snart?
Hur som helst, det är ju ett tag kvar, vi får låta det bli jul först, men det är kul att planera ändå! :)

Ja som sagt flyttar ju min älskade stjärna till Motala vid nyår, åhh! Jag förstår henne självklart, det gör jag! Men fasen, det kommer inte bli som nu då. Då kan man inte bara åka dit för att snacka av sig, eller kunna ringa och berätta saker som har hänt, eller jo det kan man.. men det är liksom inte samma sak. Men hon kommer ju komma ner hit eftersom hennes familj är här, så det blir nog bra och självklart får man ju åka upp och hälsa på henne! :)
Alla flyttar! Eller nja inte alla kanske, haha! Men Linnea flyttar ju och så flyttar Nina till Öland snart.
Fast öland ligger ju inte så långt bort, så det går ju. Förresten ska jag och Nina fika någon dag, för vi har typ inte setts sen stundenten?
Fast iofs är det många jag inte sett sen studenten, men så är det väl. Jag hoppas vi har klassträff om sisådär 5-10 år, fan vad kul. Det är så mycket som händer på några år, men det får vi väl ta då!

Oj, vad jag skriver mycket idag och lite osammanhängande och ganska så tråkigt, men heey det är inte jag som har tvingat er att läsa alltihop.

Så nu ska jag väl avsluta och sätta mig med mina papper (haha kommer jag inte att göra, men man kan ju låtsas att man är duktig).  Men vi hörs väl om inte annat imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nina

Just det Jenny! Öland ligger inte så långt bort och du kommer alltid vara välkommen hem till oss:)

Och fikan måste vi ta någon dag nu :) För det tycker jag ska bli kul :) hihi

pusspuss

2008-10-16 @ 10:59:41
URL: http://ninalilja.blogspot.com
Postat av: caroline

Jag är förmodligen inte i sverige på min födelsedag, men man kan ju ta den någon gång när jag kommit hem eller innan man åker eller nått isåfall? skulle kanske vara kul :)

2008-10-16 @ 11:02:28
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0