Aldrig mer!

Aldrig mer alkohol! Nej fy fan, jag ska aldrig mer dricka mig full! Aldrig, aldrig, aldrig!
Det är ju såhär det blir utav alkohol, man mår piss dagen efter.
Varför tror ni annars att jag aldrig dricker annars?
Hua! Men kul hade jag ju iallafall och dra på trisso, det var Mattias som fick DRA hem mig, det är inte ofta det händer!

Dagen idag har spenderats i min säng och på toaletten - ja så dåligt har jag verkligen mått!
Men mellan tolv och tre var det lungt och jag sov, så nu mår jag inte illa längre, utan har bara huvudvärk.
Fan vad jag hatar alkohol, hatar hatar hatar (eller inte när jag festar med Caroline, för vi har så jäkla KUL:)

Aja. nu ska jag fortsätta prata med Caroline på msn, sen lägga mig i soffan och vila. Få i mig vätska och typ döö. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0