1 Oktober, redan lite kyligare! :)

1 Oktober och jag känner redan att det är liite kyligare ute.
Idag har vi varit en sväng i Kalmar, körde in Timmy för han skulle köpa något spel.
Var där inne någon timme kanske, sen bar det av hemmåt.
Här hemma har vi kollat på Andra avenyn och nu är det mat som står på schemat.
Idag vad mattias sugen på Isterband, så han håller på att göra iordning det. Dock är jag inte så förtjust i det, men det får väl gå ändå. Vad gör man inte? :)

Senare ska vi kika på tv, idag är det massa bra program. Eller massa och massa vettitusan, men Grey's börjar ju idag, jag är lycklig! Och innan dess är det ju idol. Så blir en tv-kväll iallafall.
Men det är mysigt med tända ljus lite kvällsmat i form av varmchoklad/te och någon smörgås, låter inte det hur mysigt som helst? Gaah jag längtar redan tills det blir mörkt! (:

Var förbi jobbet en stund, lämnade in min lönelapp, så man får lite lön nästa månad.
Ska skriva upp de nya tiderna också så jag inte glömmer bort det. (ingen risk). Hoppas jag får jobba lite mer nästa vecka också. Pengar pengar pengar, det behövs verkligen! Så jag blir glad för alla jobbtillfällen jag får, måste ju ta det som erbjuds helt enkelt!

Nehe, nu ska jag kika lite på vänner innan maten är färdig. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0