Unga mödrar klockan halv sju!

Puh jag är trött! Sov någon halvtimme för en stund nu och är asseg nu. Har även ätit mat, då blir man ännu segare.
Chatarina ringde till mig förut och frågade om jag vill byta med henne imorgon, självklart ville jag det. Det betyder att jag slipper gå upp vid 06,00. :) Så imorgon börjar jag vid fyra istället, fan vad gött! :D

Om tjugo minuter börjar unga mödrar, som jag hade tänkt att kika på. Jag älskar det programmet, det är såå sjukt bra! :)
Och nu är det hela 20 avsnitt (bara det inte är repriser).
Senare ikväll blir det inte sådär jätte mycket gjort, finns väll inte direkt något bra på tv. Men det löser sig.

Nu har jag inte orken till att sitta här längre! Så nu avslutar jag! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0