Trött, frusen & halvsjuk!

Sitter här igen, känner mig frusen och sliten! Vill testa på mitt nya te, men jag vågar inte. Tänk om det smakar pyton? eller om det är alldels underbart och jag har bara en påse. Men någon gång måste man ju testa det, det luktar hur som helst ljuvligt gott! Så förhoppningsvis smakar det likadant.

Funderar på om jag ska sätta på filmen nu, eller om jag ska kika på lite vänner-avsnitt isälllet. Hur som helst ska jag bädda ner mig i soffan. Lägger jag mig i sängen kommer jag ändå inte att somna, så ska försöka sova lite i soffan tills älskling kommer hem.
Tror det blir vänner, för då kan jag somna, eftersom jag sett de innan, sätter man på en film och den är bra så känns det som om man vill kolla klart på den hur trött man än är.

Ska nog göra iordning något att äta också, känner mig lite småhungrig. Så får väl bli de underbara brödet vi köpte igår. Det var verkligen supergott, majsbröd tror jag de hette. Hade de till lunch idag, haha så lyxigt hade jag det idag! (:
Nehe. nu ska jag fixa lite i köket sen bädda ner mig i soffan med lite te och mackor.

Vi hörs imorgon! Puss & kram!


Älskling, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0