Tisdag den 18 November 2008

Nej det blev ingen såndär mysig frukost. Utan det blev två ägg på knäckebröd klockan elva.
Egentligen gillar jag stora frukostar, rätt så tidigt på morgonen, så man kan ha tända ljus! Mysmysmys!
Dock älskar jag att sova också, därför inträffar aldrig dessa frukostar.

Idag börjar jag som sagt vid fyra istället. Så ska strax klä på mig lite mjukiskläder och dammsuga lite. Det behövs. Förut hittade jag värsta dammråttan i ett hörn? Och jag dammsög för typ två dagar sen? Aja, det är bara att sätta på ett leénde på läpparna och dammsuga, så jobbigt är det ju faktiskt inte!

Måste även ner till tvättstugen och hitta en tvätttid, har sjukt mycket tvätt (okej mest lakan & handdukar) orkade inte tvätta i lördags som det var tänkt, utan skulle gått ner och tagit en annan tid istället, vilket vi har glömt! Så vi lär ju inte få tvätta förens i helgen. Puh! Fast man kanske skulle ta den tidiga tiden på fredag när jag ändå är ledig? alltså börja tvätta vid sju? då kan jag ju få den där härliga frukosten! :) haha!

Nu blir det dammsugning, sedan ska vi börja laga mat, men vad? :O

p.s 9 dagar kvar till lön!! d.s


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Jenny! Skulle INTE rekomendera dig att följa Linneas råd angående radiotjänst utan gå hellre på din egen som var smartare. Behöver ni hjälp så finns vi. Jag ska till stan imorgon om det är kris i plånboken. Kram Marianne

2008-11-18 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0