Städat förråd!

Har precis avnjutit en god middag, som idag bestod av köttfärslimpa med fyllning av champinjoner,lök och till detta blev det hemmalagat potatismos. Guud så gott det var! Jag är proppmätt! Mattias är verkligen hur duktig som helst i köket, det är tur att jag bor med honom! :)

Vi har nu gjort iordning i förrådet, ni ska få se en före och en efter bild sen. Det blev mycket bättre nu, för innan var det verkligen katastrof. Senare idag ska vi bära upp allt "överflöd" till vinden. Men det får bli när vi smällt maten litegrann.
Tog även fram julsakerna och fixade lite med det, allt fungerar, det är bara en lampa som måste bytas ut. Sen måste jag ha en större adeventsljusstake i vardagsrummet, för det blir inte så fint med de jag har.
Måste även ha en julgransfot, men det kan väl inte vara så jäkla dyrt eller? :O

Nehe, nu ska jag göra lite annat, vi hörs!

    
Förrådet innan          Förrådet efter (lite dålig bild, men en klar förbättring. höhö)

Kommentarer
Postat av: caroline

Snyggt jobbat firren! :D

2008-11-07 @ 09:57:32
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0