Poker och jag blir tokig!

Godkväll!

Sitter här och spelar poker, inget bra spel för mig! Har redan skrikit och dragit mig själv i håret ett X antal gånger. Det är tur att det inte är riktiga pengar, för då hade jag nog gråtit många tårar, för jag har sån otur! :P
Och när jag väl får bra kort, så är de ingen som vill vara med och spela. höhö!

Idag har jag inte alls fått Mattias till att få ner madrassen, för vi åkte och tvättade hos Patrik istället. Så nu har vi tvättat lakan och handdukar. Så imorgon får Mattias tvätta resten! :) Vi var hos patrik en rätt så bra stund och därefter har vi ätit och så kikat på Idol!
Nu börjar det blir sent och ska snart hoppa i säng, börjar jobbar imorgon vid halv ett, så måste vara pigg och allert!
Så ska spela klart sen lägga mig i min nya säng! :)

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0