Mys-söndag!

Idag är det en -gå runt i mysbyxor och slapp tröja-dag. Så det ska jag göra.
Fast just nu sitter jag i morgonrock, det duger det också! Men bara om en liten stund ska jag klä på mig, diska och sen krypa ner i soffan med två knäckebröd och en kopp te för att kika på Idol som börjar vid halv tolv. Missade ju det i fredags och vill väldigt gärna se det.
Får inte glömma att både DH & GA är idag någon gång framåt fyra tiden. Shit det blir mycket tv-tittande.

Jag hade ställt klockan på tio idag, bara för att försöka komma upp i någolunda tid. Jag gick upp tjugo över! Duktigt av mig! Hur fan kommer de gå imorgon när jag börjar vid sju? Jag kommer vara som en död potatis. Aja, men det går alltid. Det är precis i början man är trött och sen runt tio tiden, men eftersom jag slutar vid två så överlever jag! :)

Jobbar mån&tis (7-14), ons ledig (växjö), tors (7-14) fre ledig, lör(12.30-21) & sön(07-11,16-22). Sen jobbar jag måndag också. Men aja det får gå. Det är trots allt inte så mycket jag jobbar och inte så långa turer, så jag klarar mig ju liksom! FY fan vad jobbigt att jobba heltid, haha! Gå till fyra varje gång eller alltid börja vid två. Nej fy tusan. :P

Nehe, ska som sagt dra på mig mina mjukisbyxor och någon stor och slapp tröja sen påbörja disken! Försöka få  liv i mattias också kanske. Men vi hörs! Tjaobella!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hehe samma här...underbart med mysbyxor =)

2008-11-16 @ 15:06:28
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0