Man kan ju alltid drömma!

Och så somnade jag en stund till, så vaknade upp vid halv åtta. Inte så bra kanske! Blir nog rätt svårt att sova inatt.
Dock är jag rätt så sliten efter helgjobbandet och mitt huvud värker. Så ska strax ta en alvedon och sen krypa i kojs.
Mår inte heller så bra på andra plan, jag mår illa och känner mig allmänt dassig. Hoppas inte att jag blir sjuk bara!

Det ska vara skönt att vara ledig imorgon, få sova ut lite längre. Hur härligt som helst, behöver jag verkligen!
På onsdag ska det bli lite julmys hos Linnea, en såkallad "utflyttningsfest" utan alkohol, utan bara lussekatter, glögg & pepparkakor. Ska bli mys! Jag har nog inte riktigt fattat att hon ska flytta härifrån till Motala! Det blir nog verklighet sen när hon väl har flyttat. Som tur är så ligger inte Motala 100000 mil härifrån utan man kan åka dit lite då och då.

Jag ser inte framemot att vakna upp imorgon, för jag kommer vakna upp till en kaosartad lägenhet, fan vad det ser ut här. Det hade varit härligt att någon gång få komma hem till en städad lägenhet. Att slippa tänka på det när man är ledig, men aja. Tänk om det hade varit så bra att man kunde komma hem, Mattias har städat precis hela lägenheten, UTAN att jag dividerat med honom dagen innan att han MÅSTE städa för jag ORKAR inte eftersom jag JOBBAR till exempelvis fyra. Aja, man kan ju alltid drömma! (:

Nu suktar mitt huvud efter min sköna kudde, dags för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0